Waar we voor gaan

We bieden openbaar onderwijs aan, waar we in een doorgaande leerlijn werken aan de volgende vier doelen:

1. Je welkom en gezien voelen
2. Een goede basis voor later
3. De wereld leren kennen
4. Jezelf uiten en presenteren

Samen in verbinding

Wereld
In een wereld waar het steeds meer draait om 'ik', willen wij de kinderen laten ervaren hoe waardevol 'wij' kan zijn. Door open naar de wereld te kijken en met elkaar in verbinding te staan werken we actief samen en benutten we elkaars talenten. We willen dat kinderen zich bewust zijn van hun rol in de samenleving. Dat ze een eigen mening mogen vormen en als volwaardige, autonome personen een positieve bijdrage kunnen leveren aan de samenleving.

School
We geloven dat kinderen het beste tot leren komen als ze zich veilig en gezien voelen. Dit begint bij jezelf leren kennen. Als je weet wie je bent en wat je kunt, kun je de ander nog beter helpen. Zo kun je samen de toekomst met vertrouwen tegemoet zien.

'Waar ik van geniet is als we op een ontspannen manier samenwerken aan goede resultaten.'
Trudy Kerkhof (leerkracht)

Leren
We leren vanuit ontmoeting en werken met elkaar (ouders, leerkrachten, kinderen) aan goede resultaten. Vanuit een sterke relatie dagen we kinderen uit om zelfstandig keuzes te maken en hun eigen ontwikkeling mogelijk te maken.