Kinderdagopvang/BSO

Kindercentrum Het Vogelnest

Sinds november 2020 bieden we naast de BSO ook kinderopvang aan. Een plek waar alles samenkomt. Kinderen zijn welkom van 0 tot en met 12 jaar. Zo bieden we een vertrouwde plek voor een langere tijd!

Kinderopvang
Bij kinderopvang het Vogelnest is er genoeg te doen! Zo hebben we leuke speelplekken waar uw kind zich lekker kan uitleven. We hebben een plekje waar we kliederen met verf, een keuken waar we koekjes bakken. Met mooi weer gaan we picknicken in de tuin. Natuurlijk mag uw kind ook gewoon even een uurtje slapen om bij te komen van alle indrukken. Voor de jongste kinderen is er een afgeschermde kruip- en speelplek. Zo kunnen zij veilig de wereld om hen heen ontdekken.

BSO
Deze  BSO is dé plek om na schooltijd te spelen en te ontdekken met vriendjes en vriendinnetjes voor kinderen van basisscholen Het Vogelnest, Wereldweijde en de
Speel- en Werkhoeve. De ruimte is lekker licht en huiselijk ingericht. Je kunt er chillen met een boekje, gebruik maken van de keuken of lekker bouwen. Er worden uitdagende activiteiten georganiseerd die passen bij de leeftijd van uw kind.
En voor de kinderen vanaf 7 jaar bieden we wat meer uitdaging aan op onze speciale 7+ BSO: BSO Sporthoeve. Deze bevindt zich op loopafstand van het kindercentrum. Er is voor elke leeftijd een passend aanbod met leuke activiteiten, workshops en uitstapjes!

Meer weten?
Wilt u meer informatie of uw kind meteen aanmelden? Neem contact op via
0172-424824 of stuur een mailtje naar klantenservice@junis.nl. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur of kijk op https://junis.nl/locaties/vogelnest/